Initiativstøtte til nye aktiviteter
Fælles krav
-
I skal fremsende et enkelt budget, med de udgifter der vil være i forbindelse med projektet
-
Der skal følge en 3-5 linjers beskrivelse af formålet sammen med ansøgningen
-
Der skal sendes en 3-5 linjers rapport/beskrivelse af aktiviteten/initiativet senest en måned efter afholdelse for at få udbetalt støtten. Teksten vil blive brugt i nyhedsmail m.m.
-
2-4 billeder med tilladelse til at blive brugt i nyhedsmail m.m.
-
Ansøgningen skal være godkendt inden aktiviteten afholdes.
-
Støttemodtagere skal præsentere projektet eller aktiviteten og hvad pengene er gået til på årsmødet
-
Aktiviteten foregår som et partnerskab mellem EFBU og lokalforeningen. Derfor skal dette være fremhævet på invitationer og annoncer. Eksempel: ”I samarbejde med EFBU [+ EFBUs logo]”
Støtte til nye initiativer
Der gives op til 20.000 ud fra følgende betingelser:
-
Ansøgningen skal søges af en af EFBUs lokalforeninger.
-
Initiativet skal være målrettet børn og unge i og udenfor menighederne.
-
Der gives op til 100% af udgifterne, investeringsniveauet vurderes på baggrund af outreach og nuværende aktivitetsniveau.